Wat te doen bij klachten

Gelieve steeds eerst de verantwoordelijke of de organisator te contacteren bij klachten en/of problemen aangaande de verzorging van uw kind of de werking van de opvang. In uw heen-en-weerkaftje vindt u een klachtenkaart. Dit is een brief waar u uw klacht kan noteren. Deze kan u dan bezorgen aan de opvang. De brief adresseert u aan Tina. De gegevens kan u vinden op bladzijde 1 puntje 1: bij gegevens organisator.
Wanneer we niet kunnen komen tot een passende oplossing kan u te allen tijden een klacht indienen bij de klachtendienst van Kind & Gezin in Antwerpen:
Hallepoortlaan 27
1060 Brussel
Tel.: 02/533,14,14
E-mail: klachtendienst@kindengezin.be 
Website: www.kindengezin.be/contact-en-help/klachten

Ook voor andere vragen aan Kind & Gezin kan u terecht op dit adres. U vindt ook een contactformulier voor Kind & Gezin op http://www.kindengezin.be/formulieren/contact.jsp

Cookie-instellingen aanpassen

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen.

Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.

  • Instellingen aanpassen
  • Alle cookies accepteren en verdergaan naar de site